Començo a caminar per aquest nou món, a partir d’ara sóc “blogger”.

Estic donant només la primera passa.

La primera és la que fa més por, saps que vols començar a caminar, saps el que vols, però en el meu cas, no se massa bé com es fa aquest camí, porto molt de temps donant-li voltes i al final senzillament he decidit que faré la primera passa així després només hauré de continuar endavant. Ara no és un camí físic de pedres i molsa, no el puc marcar en un mapa de paper.

Sóc guia de muntanya i vull viure de la meva passió per coneixer racons del Món i portar-te per a que tu també els coneguis.

Començo per molt a prop, per les terres on vaig fer les primeres excursions que m’explicaven histories de bandolers, remeis casolans de plantes aromàtiques, costums de gent de poble de les muntanyes mediterrànies de la província de Tarragona.

Serra del Montsant, Muntanyes de Prades, Serra de la Mussara, aquí comença la caminata.

Espero que m’hi acompanyis i que caminem fins molt lluny.